.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابهام در محاسبات هيات‌رييسه مجلس

معاون پارلماني نهاد رياست‌جمهوري با بيان اين كه هيات‌رييسه محترم مجلس شوراي اسلامي اعلام كرده استيضاح وزير كشاورزي روز يكشنبه انجام خواهد شد، گفت: البته محاسبات هيات‌رييسه محترم مجلس در ارتباط با امضاي كساني كه تقاضاي استيضاح آقاي اسكندري را دارند، كمي شگفت‌انگيز و داراي ابهام است.
به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا،حجت‌الاسلام والمسلمين مسعودپور با بيان اين كه حدود سه ماه قبل، 39 نفر از نمايندگان مجلس تقاضاي استيضاح وزير كشاورزي را مطرح كرده بودند و بعد از آن 11 نفر از آن‌ها انصراف دادند و هيات‌رييسه مجلس نيز در آن زمان موضوع استيضاح را به مصلحت ندانست و اعلام كرد بايد بررسي انجام شود؛ چنان كه بحث متوقف شد، گفت: اخيرا 18 نفر از نمايندگان مجلس متن استيضاح آقاي اسكندري را امضاء كردند كه ظرف يك هفته اخير 10 نفر از آن‌ها انصراف دادند.
وي ادامه داد: ولي هيات‌رييسه مجلس شوراي اسلامي در يك اقدام شگفت‌انگيز امضاي 28 نفر از 39 نماينده قبلي را كه تقاضاي استيضاح وزير كشاورزي را داشتند، جزء امضاهاي اخير بيان و اعلام كرد امضاي اين 28 نفر، با امضاهاي 18 نماينده اخير محاسبه مي‌شود.
وي افزود: اين در حالي است كه در اعلام وصول متن استيضاح كه توسط 18 نماينده متن آن تهيه شده بود هيچ اشاره‌اي به متن و درخواست قبلي نشده است و اين‌كه امضاي 28 نماينده قبلي را اضافه كرده‌اند، يك كار عجيب و غريب است.
مسعودپور گفت: در واقع هيات‌رييسه با چنين استدلالي معتقد است استيضاح آقاي اسكندري بايد برگزار شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.